Ćwicz TAI CHI

Tomasz Trąbiński – absolwent m.in. podyplomowych studiów filozofii UKSW; od 26 lat uprawia sztuki walki Tai Chi Chuan Wudang (nauczyciele: Tadeusz Kuczynski – obecnie w Kanadzie,  Ming Quan), od 20 lat posiada stopień instruktorski Tai Chi Chuan, a także stopnie instruktorskie wschodnich technik energetyzujących Yang Feng Chi Sao (od 7 lat) oraz Gimnastyka Pa Tuan Chin (od 6 lat) od 6 lat). Dla przyjemności biega (również maratony), lubi gotować i fotografować.

KONTAKT:
wolnakuchnia@gmail.com
Odwiedź także nasz profil na Facebooku:  www.facebook.com/WolnaKuchnia

 ****

TAI CHI CHUAN  to chińska gimnastyka zdrowotna:

  1. Ćwiczenia relaksacyjne (ukierunkowane na wyciszenie i uspokojenie organizmu)
  2. Medytacja w ruchu
  3. Gimnastyka lecznicza Pa Tuan Chin
  4. Łagodne elementy samoobrony Wu Tai Chi
  5. Wschodnie techniki energetyzujące Yang Feng Chi Sao
  6. Zdrowotne ćwiczenia dla starszych (terapia ukierunkowana na kręgosłup i stawy)

tailucerne

Regularne ćwiczenie Tai Chi już po 3 miesiącach przynosi spore zmiany!

Wystarczy 15 minut codziennych ćwiczeń.

 Dowiedz się więcej…

One Response to Ćwicz TAI CHI

  1. ketony malinowe napisał(a):

    Wszystko super, nic dodac, nic ujac.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *